مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی خبر داد
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» و تسویه بدهی نیازمندان در حاشیه شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۰۸
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» در اراک خبر داد و گفت: هر ماه خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران شهر اراک دست به دست هم داده و در پویش «قرار هشتم» به نیت امام رضا علیه السلام شرکت می‌کنند و قرار بر این شد تا کمک‌های بهمن ماه، در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه شود.

وی افزود: در طرح آقا حساب کردند، بدهی خرد بدهکاران آبرومند به فروشگاه‌های مواد غذایی حاشیه شهر اراک از طرف آقا امام رضا علیه السلام تسویه می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی تصریح کرد: خادمیاران رضوی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در چند فروشگاه از محله‌های کوی سجادیه، ولیعصر، علی‌بن ابیطالب(ع) و رودکی حضور یافته و جویای حساب‌های دفتری خانواده‌های آبرومند و نیازمند شدند و حساب‌های آنان را با نام حضرت رضا علیه السلام تسویه کردند.

بخشی هدف از اجرای این طرح را کم کردن دغدغه خانواده‌های بی‌بضاعت دانست و گفت: در این طرح جمعا مبلغ ۱۹۱ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۳۳۱ ریال جمع آوری و حساب‌های خرد برخی خانواده‌ها زیر سایه حضرت رضا علیه السلام تسویه و در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان تا حدودی از دغدغه این خانواده‌ها کاسته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات