دانش آموز برتر بسیجی و نایب قهرمان جهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
دانش آموز برتر بسیجی ونایب قهرمان جهان گفت: ما در هر جبهه ای که قرار داریم همیشه بایدهدفمان سرافرازی ایران باشد تا حرمت خون شهیدان والامقام را حفظ کنیم و راهشان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۱۸
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ایلیا دانشی متولد 1387 در شهر شهید پرور پاسفید استان کرمان است که در مقطع متوسطه دوم تحصیل می کند وی عضو خانواده بزرگ بسیج ونایب قهرمان جهان در کیوکوشین کاراته و جزو دانش آموزان برتر است.

وی با اشاره به اینکه ورزش و درس هر دو برای آینده ایران زمین از تاثیر زیادی برخوردار است؛ افزود: ما به عنوان یک نوجوان آینده ساز موظف به انجام تکلیف هستیم وتکلیف ما چیست ؟ تکلیف ما جاودان ماندن نام ایران است.

این دانش آموز برتر بسیجی اظهار داشت:ما در هر جبهه ای که قرار داریم همیشه بایدهدفمان سرافرازی ایران باشد تا حرمت خون شهیدان والامقام را حفظ کنیم و راهشان را ادامه دهیم.

دانشی در ادامه گفت: من به عنوان یک  نوجوان ایرانی سعی می کنم در هر عرصه ای که هستم چه ورزش، چه درس، چه دفاع از کشور به عنوان یک بسیجی خالص اقتدار ایران و ایرانی را حفظ کنم.

وی با اعلام اینکه ما در هر زمینه ای باید هدف داشته باشیم عنوان؛ کرد: هدف من شوق دادن جوانان به سمت پیشرفت خود و کشور است و همه باید برای استقلال کشور قدم برداریم و با وجود مشکلات امروز کشور، همه باید مقاوم‌تر و استوارتر در جبهه‌ها نقش آفرین کنیم و برای داشتن ایرانی آباد تلاش کنیم.

ارسال نظرات