خبرهای داغ:
استاندار خوزستان از ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای نیرو‌های مسلح استان خبر داد و گفت: در گام اول ۶ هزار واحد مسکن آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۶۰
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مسکن خوزستان با موضوع رسیدگی به وضعیت مسکن نیرو‌های مسلح استان در محل استانداری اظهار کرد:نیرو‌های مسلح برای حفظ امنیت و آرامش زحمات زیادی می‌کشند بنابراین باید به موضوع مسکن آنها رسیدگی شود.

وی اولویت ساخت مسکن استان ویژه نیرو‌های مسلح را در شهر‌های اهواز، دزفول، ماهشهر، امیدیه، شوشتر، آبادان و خرمشهر عنوان کرد و افزود: بیشترین تمرکز نیرو‌های مسلح در این مناطق است و موضوع ساخت مسکن مورد نیاز این نیرو‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: زمین مورد نیاز این تعداد واحد مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با سرعت تامین شود تا مجموعه‌های مربوط به نیرو‌های مسلح بتوانند با تکیه بر امکاناتی که در اختیار دارند کار ساخت این واحد‌ها را شروع کنند.

وی افزود: عملیات اجرایی این واحدها، بعد از آماده سازی اسناد و صورت جلسه قانونی، ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

حسینی محراب گفت: در فاز اول، کار ساخت مسکن نیرو‌های مسلح در ۲۵ هکتار از اراضی مهرشهر دزفول آغاز و در فاز دوم ۲۰ هکتار دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش ساخت مسکن نیرو‌های مسلح در ۱۴ هکتار از اراضی زردشت اهواز، اختصاص ۴۲۰ واحد از مجموعه ۲ هزار واحدی نفت به نیرو‌های مسلح، ساخت مسکن در ۱۵ هکتاری اکباتان، ساخت ۲ هزار واحد در ماهشهر و احداث مسکن نیرو‌های مسلح در ۱۰ هکتاری بهبهان و شوشتر جزو مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها