خبرهای داغ:
با اجرای طرح توسعه و افزایش پوشش شبکه ارتباطات مخابراتی در روستا، روستای تنگ‌پل از توابع مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت اپراتور همراه اول قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۶۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تلاش مستمر کارشناسان حوزه معاونت سیار و انجام تعهدات برای افزایش پوشش ارتباطات مخابراتی در روستاها، پس از تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات فنی مورد نیاز، دکل مخابراتی شبکه ارتباطی پر سرعت همراه در روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان با تکنولوژی ۲ G و ۴ G نصب و راه اندازی شد.

 

رحیم فلاح زاده افزود: با اتمام عملیات نصب و راه اندازی این دکل مرتفع مخابراتی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه، روستای تنگ‌پل، مناطق اطراف و جاده‌های مواصلاتی منتهی به این روستا زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

 

وی از اهداف اجرای این طرح را کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستا‌ها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستائیان از شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

 

فلاح زاده می‌گوید: این طرح از محل اعتبار‌های طرح uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و به ویژه برای افزایش پوشش شبکه سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها