محفل انس با قرآن کریم از سوی ناحیه مقاومت بسیج میبد و با همکاری و حضور نیرو‌های انتظامی و بسیجی و مسئولان و کارمندان ادارات و علمای حوزه علمیه شهرستان در شبستان امامزاده خدیجه خاتون میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۰۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در این ارتباط گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با کمک ادارات و بازنشسته گان، محفل انس با قران را پنج شنبه هر هفته در یکی از مراکز فرهنگی شهرستان برگزار کنیم.
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی با بیان اینکه این محافل قرآنی با حضور قاریانی از مرکز استان و شهرستان میبد و سخنران با رویکرد نکات مدیریتی، اخلاقی و کاربردی از نگاه قرآن برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این محافل قرآنی، انس بیشتر با قرآن و آشنایی مسئولین و کارمندان با مباحث مدیریتی از نگاه قرآن عنوان کرد.
گفتنی است محفل امروز انس با قرآن از ساعت و هفت و نیم صبح در شبستان امامزاده خدیجه خاتون با دعوت حجت الالسلام حسین عزیز مسئول محترم نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد از سخنران کشوری حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی و قاری برتر استان برادر محمد رضا زارعشاهی و حافظ کل قرآن برادر محمد دهقانی در شبستان خدیجه خاتون میبد محفل انس با قرآن برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی با بیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است. امام سجاد (ع) از ماه رمضان به عنوان دوست و انیس یاد کرده است.

ارسال نظرات