خبرهای داغ:
پیمانی خبر داد

پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری به ۱۹ هزار نفر در همدان

همدان-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری به ۱۹ هزار نفر در استان طی ۱۱ ماه امسال پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن پیمانی در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۴ هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه مربوطه برای تسهیلات فرزندآوری در همدان ثبت‌نام کردند و تاکنون به ۱۹ هزار نفر ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان ۸۵ درصد محقق شده است، افزود: در مدت زمان مشابه سال گذشته مبلغ ۸ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با قدردانی از عملکرد بانک‌ها در این حوزه گفت: بانک ملی با ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال، بانک ملت با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال، بانک صادرات با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال، بانک تجارت با هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و بانک کشاورزی با ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات پنج بانک عامل برتری هستند که بیشترین پرداختی‌ها را در تسهیلات فرزندآوری به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: استان همدان با پیگیری‌های استاندار از نظر وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در وضعیت قابل قبول و مطلوبی قرار دارد و عقب افتادگی نداریم، عملکرد بالای ۹۰ درصد است و به دلیل اینکه پرداخت تعدادی از تسهیلات از سال قبل به امسال واگذار شده بود درصد تحقق به بالای ۹۰ نرسید.

پیمانی ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج سالجاری در ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۲۰ هزار و ۲۱۷ نفرثبت نامی کردند که به ۱۷ هزار و ۶۷ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی پرداخت تسهیلات ازدواج در ۱۱ ماهه سال جاری را ۳۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته مبلغ پرداختی تسهیلات ازدواج مبلغ ۲۵ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت زمان مشابه شاهد افزایش ۴۰ درصدی در پرداخت تسهیلات ازدواج در استان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات