خبرهای داغ:
فیض اله حیدری از شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد کارآفرینی در عرصه صنایع تبدیلی از طریق راه اندازی کارگاه نیمه صنعتی موفق به اشتغال ده نفر شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۰۰
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فیض اله حیدری از شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد کارآفرینی در عرصه صنایع تبدیلی از طریق راه اندازی کارگاه نیمه صنعتی موفق به اشتغال ده نفر شده است.

این کارآفرین که پیش از این کارگاه سنتی میوه خشک را داشته اکنون توانسته است این کارگاه را به نیمه صنعتی تبدیل کند. حیدری با سرمایه ۸۰۰ میلیون تومانی از سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های صنعتی میوه خشک کن را تهیه کرده و به همراه همسر و فرزندان و ۳ نیروی کار در این کارگاه مشغول به تولید است.

این تولید کننده که با ۶۰ سال سن در زمینه باغداری و کشاورزی و میوه خشک مشغول به فعالیت است و زمینه فروش محصولات را فراهم کرده است.

حیدری ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده است و با بازدید‌های مسئولان از قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه است تا بتواند کار تولیدی را توسعه و زمینه اشتغال جوانان محلی را فراهم کند.

حیدری برای مواد اولیه کارگاهش میوه‌های باغ خود و میوه‌های کشاورزان بومی را خریداری میکند و این محصولات را در قالب میوه خشک کمپوت و ترشی برای عرضه روانه بازار میکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها