معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: قیمت مصوب میوه عیدانه برای پرتقال و سیب به ترتیب کیلویی ۱۹۵۰۰ تومان و ۳۳۰۰۰ تومان است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۲۷
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در شورای اداری استان مرکزی به تأمین میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان گفت: سعی در تامین به موقع کالاهای اساسی داشته و داریم؛ همچنین در استان سعی کردیم تا با تشدید نظارت بر بازار قیمت ها را کنترل کرده ایم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت استان در بخش تأمین گوشت مرغ طی ماه های اخیر گفت: جوجه ریزی در استان نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است؛ لذا برای تامین گوشت مرغ مشکلی نداریم و علی رغم مصرف میانگین ۱۰۰ تن گوشت مرغ در روز، با توجه به قرارگرفتن در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تامین روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ را در دستور کار داریم.

میرزاخانی ادامه داد: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز نیز گوشت منجمد به بازار تزریق شده تا در این بخش نیز شهروندان و هم استانی ها با کمترین مشکل مواجه شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، ذخایر گندم و آرد استان را در وضعیت مناسب و مطلوبی دانست و تصریح کرد:۸۰۰ تن برنج خارجی تنظیم بازاری نیز وارد بازار کرده ایم؛ روغن خام خوراکی از منابع درونی و خارج از استان تامین شده است.

وی افزود: قیمت مصوب میوه عیدانه برای پرتقال و سیب به ترتیب کیلویی ۱۹۵۰۰ تومان و ۳۳۰۰۰ تومان است و شهروندان در این زمینه نگران نباشند که به میزان نیاز بازار میوه استان تامین و ذخیره شده است.

میرزاخانی درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک در استان گفت: بیش از ۳۷۹۰ فروشگاه متصل به سامانه داریم که از این تعداد، ۲۷۷۰ فروشگاه فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات