خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه شاهرود در آیین تکریم و معارفه ریاست شورای محله اسلامی شهرک فدک شاهرود از عدم تحویل شهرک‌های فدک و کوثر به مجموعه مدیریت شهری انتقاد و خواستار پیگیری جدی مسوولین امر در این راستا شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۴۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، آیین تکریم و معارفه ریاست شورای محله اسلامی شهرک فدک شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، معاونت اجتماعی سپاه استان سمنان، مسئول قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولین در محل مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) این شهرک برگزار شد.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و خودسازی با اشاره به مشکلات شهرک فدک، با انتقاد از واگذار نشدن این شهرک به مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی دقیق و نظام مند، گفت: بار‌ها ما انتقاد خود را از عدم واگذاری این شهرک و شهرک کوثر در مراسمات مختلف بیان کرده ایم، اما متاسفانه مسوولین به این موضوع توجه ندارند و باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود تا منافع آن به مردم این دو شهرک برسد.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد محلات اسلامی در راستای تحقق مدیریت مردمی بسیار خوب است بر توجه به دقت در این امر و تعمیم آن به سایر نقاط شهر نیز تاکید کرد.
مصطفی خانی مسوول معاونت اجتماعی سپاه استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از محلات اسلامی استان، بر اجرای مدیریت محلات به دست مردم و با محوریت مسجد در این محلات تاکید کرد.
جعفر اسماعیلی مسوول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود نیز با ارائه گزارشی از اقدامات محلات اسلامی بویژه محله اسلامی فدک از زحمات مسوول سابق شورای این محله اسلامی تقدیر کرد.
در ادامه حجت الاسلام محمد گیلان بعنوان ریاست شورای محله اسلامی شهرک فدک با حضور مسوولین معرفی و از زحمات علی سرائی در مدت تصدی این مسوولیت تقدیر و تشکر شد.
به گزارش بسیج، محلات اسلامی بیش از یک دهه است که با ابتکار سپاه ناحیه شاهرود ایجاد و در سطح کشور گسترش یافته و هدف از آن ایجاد نقش برای اهالی محله در برطرف کردن مشکلات محله با محوریت مسجد است تا مردم بتوانند خودشان مشکلات محله را با پیگیری از مسوولین مربوطه حل و فصل و بر ارتقا محله خود در ابعاد مختلف کوشا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها