خبرهای داغ:
به همت حوزه نمایندگی ولی فقيه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در نمازخانه این ناحیه با مشارکت قاریان برجسته کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۹۰
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام بهزاد جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در گفتگو با خبرنگار بسیج از اجرای موفق محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در نمازخانه این ناحیه با حضور قاریان برجسته کشوری اقایان حاج باقر سواری و حمزه عوده زاده و در بخش آموزش قواعد تجوید قرآن کریم عبدالخضر راضی خبر داد وگفت : جادارد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن این فرصت غنیمت شمرده شود و در طول یکماه بندگی الهی با معنی و تفسیر سخنان الهی در مصحف شریف قرآن کریم که سرتا سر مودت و رحمت الهی است آشنا شویم.
وی گفت در همه کتب آسمانی ادیان الهی خاصه قرآن کریم جای جای ان رهنمودها و سخنان الهی پیرامون سعادت دنیوی و اخروی و شیوه بندگی الهی تاکید و سفارش شده است.
جلالی در ادامه گفت : در جهانی که عده ای از شیاطین با اهانت به مصحف شریف و کتاب الهی قرآن کریم احساسات هر بنده مخلص الهی را جریحه دار کرده است جا دارد به جهت نکو داشت قرآن کریم بیش از بیش با مفاهیم و تعالیم الهی در این کتاب آسمانی بیشتر آشنا شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها