فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

برنامه سازان صداوسیما تبیین کننده اهداف و دستاوردهای کنگره شهدای استان تهران هستند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر همکاری و همراهی برنامه سازان صداوسیما برای برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان تهران گفت: عوامل برنامه سازصداوسیما مبلغ و تبیین کننده اهداف و دستاوردهای این کنگره هستند.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

 سردار ولی زاده در همایش دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران که درحرم امام خمینی رحمه‌الله علیه برگزار شد، با بیان اینکه در سال آینده کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید سرافراز استان تهران برگزار می شود بر همکاری و همراهی برنامه سازان صداوسیما برای باشکوه برگزارشدن این کنگره تاکید کرد و عوامل برنامه سازصداوسیمای  را مبلغ و تبیین کننده اهداف و دستاوردهای این کنگره برشمرد.

وی افزود: دربرگزاری کنگره شهدا باید بتوان پیام شهدارابه دل‌ها منتقل کرد و این امکان نداردمگر با مخاطب‌شناسی و کار هنرمندانه و اجلاسیه هم باید هنرمندانه برگزار شود و برگزاری اجلاسیه با یک جلسه معمولی متفاوت است، باید  کارهای فاخر در اجلاسیه ارائه شود.

سردار ولی زاده بابیان اینکه با کمک شهدا می‌توان پیام‌های بسیار خوبی را در حوزه زنان و خانواده منتقل کرد، افزود: لازم است دراین حوزه کارهای بیشتری صورت گیرد.

فرمانده سپاه  استان تهران با تأکید بر اینکه بایدبرنامه منظمی برای فضاسازی شهر با محوریت کنگره ملی شهدای وجود داشته باشد، بیان کرد: موضوع فضاسازی یکی از موضوعات مهم کنگره شهداست که با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان این فضاسازی صرفا به داخل ادارات محدود نشود و هدف این است که فضای عمومی شهر و استان به سمت کنگره ملی شهدای استان تهران  تغییر کند.

وی با بیان اینکه درایام کوتاه باقی‌مانده به برگزاری اجلاسیه شهدا باید کار ماندگار انجام شود، گفت: مردم واقشار مختلف باید درگیر کنگره باشند و این جریان‌سازی مردمی کنگره شهدامدنظر باشد و در این میان نقش صدا و سیما و اصحاب رسانه محوری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار