حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی امام جمعه چهارباغ در نشست خبری با خبرنگاران گفت: پایگاه نماز جمعه اگر قوی عمل کند، می‌تواند فرهنگ یک جامعه را تقویت کند.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۷۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: پایگاه نماز جمعه اگر قوی عمل کند، می‌تواند فرهنگ یک جامعه را تقویت کند.

امام جمعه چهارباغ افزود: رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و با انعکاس نقاط ضعف و قدرت، قدرت‌ها را بیدار و مردم را آگاه می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دربانی با اشاره به اینکه رسانه، فرهنگ ایجاد می‌کند، اظهار داشت: رسانه‌ها ارتباط با نهاد نماز جمعه را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دربانی خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش رو برای ستاد نماز جمعه شهرستان چهارباغ، افتتاح مهد کانون دختران و پسران ، تقویت ارتباط با نوجوانان و جوانان و کمک گرفتن از مشاوران جوان برای این کار، ارتباط قوی با هنرمندان و احداث موکب دائمی و پذیرایی مختصر از نمازگزاران درستاد نماز جمعه می‌باشد.

در ادامه امام جمعه جهارباغ پای صحبت‌های خبرنگاران نشست و نکات گفته شده توسط خبرنگاران را جهت پیگیری یادداشت کرد.

مسئول دفتر امام جمعه چهارباغ نیز در پایان با اهدای کتاب و هدیه، سال جدید را پیشاپیش به خبرنگاران تبریک گفت و در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر از آنان دعوت به همکاری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار