خبرهای داغ:
تاکنون یک سوم جامعه هدف در خوزستان از مرحله دوم طرح فجرانه استفاده کرده اند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۰۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شامگاه یک شنبه (۲۷ اسفند) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در اجرای طرح فجرانه افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم که در سبد کالا‌هایی است را خریداری کنند.

مجتبی ظفری پور افزود:در طرح فجرانه افراد باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا خریداری کنند تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: در مرحله نخست این طرح ۹۳ درصد جامعه هدف در استان از یارانه فجرانه خود استفاده کرده اند.

ظفری پور اظهار داشت: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده است که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده اند.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: مرحله سوم این طرح نیز از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ شروع و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ظفری پور بیان کرد: اعتبار طرح فجرانه در هر مرحله قابل انتقال به ماه دیگر نمی‌باشد و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند و سوالات خود را با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ درمیان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها