مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران ضمن تبریک سال جدید :

سال 1403 سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و سلامت برای ملت ایران بویژه ایثارگران و خانواده معظم شهدا

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی ایرانیان در اقصی نقاط جهان بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۰۷
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

در متن پیام اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران  آمده است:  

 بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا  أَحْسَنِ الْحَالِ

 

 بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست . با دیدن آن، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم و  اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است.

بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند و زنده شدن طبیعت در فصل بهار، یادآور روز رستاخیز و زنده شدن مردگان است، در نتیجه بیداردلان در فصل بهار، به پرهیزکاری خود می افزایند. بنده ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به همه ایثارگران عزیز و خانواده های محترم ایشان، از خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی ، بهروزی  و توفیق روزافزون در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران و خانواده بزرگ ایثارگران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم و امیدوارم دعای تحویل اول سال ، برای همه آحاد جامعه ما در سال جدید (حول حالنا الی احسن الحال) تحقق عینی پیدا بکند.

  سال 1402 با شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد و این شعار در واقع نقشه راهی برای بخش تولید و توسعه صنعت کشور و   سربلندی و سرافرازی ملت ایران بود که شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تولید و صنعت بودیم.   

 سال گذشته اتفاقات ریز ‌و‌ درشت  و  تلخ و شیرین بسیاری در کشور رخ داد. مهم ترین رویداد ملی سال  گذشته؛ دوازدهمین دوره انتخابات   مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری بود که با حضور حداکثری مردم ، برگ زرین دیگری در تاریخ ملت ایران ثبت گردید و موجب خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مایوس شدن دشمنان انقلاب و نظام شد.

  کسب موفقیت های بزرگ در عرصه بین المللی از دیگر اتفاقات مهم سال گذشته بود که   پذیرفته شدن  ایران به عنوان نهمین عضو سازمان همکاری شانگهای  و بازگشایی سفارت ایران در  عربستان بعد از 8 سال قطع روابط دیپلماتیک بخشی از  موفقیت های دولت سیزدهم بود. همچنین با گذشت حدود ۲ سال از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در حوزه فضایی، تعداد پرتاب ماهواره به عدد ۱۱ رسید.

تحقیر آمریکا یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی سال گذشته بود.  ۳ اردیبهشت   نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ایران در طول یک هفته دومین تانکر نفت به نام نیووی را در تنگه هرمز توقیف کرده‌است.  

 ۲۰ خرداد ماه  آمریکا اجازه داد عراق ۲٫۷ میلیارد دلار از بدهی خود به ایران بابت واردات برق و گاز از این کشور را پرداخت کند.

۳۰ خرداد ماه پلیس آلبانی به مقر سازمان مجاهدین خلق در تیرانا موسوم به «اشرف ۳» حمله‌کرد و ده‌ها نفر از اعضای این سازمان را بازداشت کرد.

 2۷ شهریور ۶ میلیارد دلار از پول‌های مسدودشدهٔ ایران در کره جنوبی آزاد و به حساب‌های ایران در بانک‌های قطر منتقل شد.  

اما  سال گذشته با حوادث تلخی هم همراه بود که مردم ایران را داغدار کرد؛ از جمله: انفجار دو بمب در جریان مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار   سلیمانی در کرمان که منجر به شهادت ۹۳ نفر و زخمی شدن ۲۸۰ تن شد.  همچنین   دومین حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ (در کمتر از یک سال) موجب شهادت و مجروح شدن تعدادی   از هموطنان عزیزمان شد  که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با   اقتدار  پایگاه داعش و منافقین و جاسوسان رژیم صهیونیستی در سوریه و اربیل عراق، را در هم کوبید و انتقام شهادت هموطنان عزیزمان را از آنان گرفت .

 مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران  در ادامه به عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب و   خوانخوار اسرائیل با حمایت غرب به سرکردگی آمریکا در مدت 6 ماه بیش از 30 هزار زن و کودک و مردم بی گناه و بی پناه غزه را قتل عام کرد اما این کشور به عنوان چهارمین ارتش قدرتمند جهان با استفاده از آخرین تسلیحات پیشرفته آمریکا در مقابل اراده و ایمان مردم مقاوم فلسطین هیچ دستاوردی نداشتند و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود اقدام به راه اندازی جنگ نان  و غذا کردند و تلاش می کنند با حربه گرسنه نگه داشتن مردم غزه و ایجاد قحطی ، پیروزی را به نفع خود ورق بزنند اما همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند؛ اسرائیل 25 سال دیگر را هرگز نخواهد دید. حیدریان اظهار امیدواری کرد که در روز جهانی قدس امسال شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس باشیم و منشاء فتنه و ظلم و کشتار در جهان نابود شود.

 وی در پایان؛ از حضور و همراهی خانواده بزرگ ایثارگران در عرصه های مختلف انقلاب از جمله حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات مجلس و خبرگان و مناسبت های مختلف قدردانی کرد و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و حضرت صاحب الامر آرزو کرد.

 

 

 

ارسال نظرات