مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در پیامی سال نو را تبریک گفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت (ماه مبارک رمضان) را سرشار از خیر و برکت دانست و سال نو را به هموطنان و به ویژه مردم شریف استان البرز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۶۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در پیامی سال نو را تبریک گفت.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی آمده است:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه البرز در پیامی سال نو را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت سرشار از خیر و برکت است، اما از آن مهمتر در تامل در فلسفه زیبای آن است چنانچه طبیعت مرده در بهار طبیعت جان می‌گیرد و دوباره احیاء می‌شود و در کشور ما در رسم بر خانه تکانی و غبارروبی همزمان با بهار طبیعت است و در بهار معنویت و ماه مبارک رمضان رسم بر خانه تکانی دل و غبارروبی از روح است؛ لذا تقارن زیبای این دو بهار را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت باید در جهت تحول و خودسازی در ابعاد گوناگون معنوی و دنیوی بهره برد.

در این راستا تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی سازی تولید و نامگذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» بهاری در عرصه اقتصاد است که ان شاءالله، با حضور و مشارکت مردم در عرصه تولید و اشتغال حاصل شود تا از برکت حضور مردم عرصه اقتصاد و تولید کشور نیز همچون سایر عرصه‌ها متحول شود و چشم امید دشمن از ضربه زدن به کشور از این ناحیه نیز کور شود.

در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و قبولی طاعات و عبادات، سال نو را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان البرز تبریک می‌گویم، امیدوارم که سال جاری سرشار از خیر و برکت برای ملت بزرگ ایران باشد. ان شاءالله 

محمد نعیمی سرباز کوچک ولایت
و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار