خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: یقینا با توجه به شرایط اقتصادی آنچه که سبب جلب رضایت الهی در این ماه عزیز خواهد شد کمک رسانی به خانواده های نیازمند است که این بسته‌ها می تواند گره کوچکی از آن ها را باز نماید.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۰۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

توزیع 180 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند گنبدی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه مراسم توزیع بسته های معیشتی این شهرستان گفت : با فرارسیدن سال نو در ماه میهمانی خدا ۱۸۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

وی افزود : با گنجاندن اقلامی چون روغن ، شکر ، قند ، لپه ، سویا ، ماکارونی ، چای رب و برنج ، هر بسته با ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان آماده و به همت گروه های جهادی تحویل گردید.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یقینا با توجه به شرایط اقتصادی آنچه که سبب جلب رضایت الهی در این ماه عزیز خواهد شد همین کمک رسانی به خانواده های نیازمند است که این بسته‌ها می تواند گره کوچکی از آن ها را باز نماید.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی خاطرنشان کرد: این طرح زمانی به کمال و هدف نهایی خود خواهد رسید که طبق دستور دین مبین اسلام هر کسی بتواند نیازهای همسایه نیازمند خودش را طبق همین قاعده برطرف نماید که تحقق محله اسلامی منوط به همین احسان ها و نیکی در حق همدیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها