بسیجیان حوزه های ۱۱۱، ۱۱۲، ۱۲۱، ۱۲۳ و ۱۲۴ ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام، با ۵۰ خانواده شهدای گرامی در محله دولت آباد، دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۱۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار رشید کبودوندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بسیجیان و مسئولین حوزه های ۱۱۱ شهید آیت الله مدرس، ۱۱۲  حضرت ام کلثوم (س) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری، حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار، حوزه ۱۲۴ حضرت رباب (س)، با ۵۰ خانواده معزز شهدا در محله دولت آباد دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است، دیدار و سرکشی از خانواده شهید محمد موسوی سبحانی با حضور حلقه نوجوان و برگزاری محفل انس با قرآن و افطاری در منزل شهید انجام شد.

در این دیدار همسر شهید با یادآوری خاطرات شهید گفت :شهید سبحانی در هفتم اسفند ۱۳۲۵ در خانواده‌ای روستانشین درخوزستان متولد شد، از همان اوایل طفوليت علاقه به فراگيري علوم ديني داشت و از اين رو به مكتب قرآن رفت و پس از چندي براي ادامه تحصيل به تهران آمد و تا مقطع سوم راهنمايي تحصيل کرد و سپس به خدمت زير پرچم اسلام اعزام شد و پس از اتمام دوره سربازي در مؤسسه خارجي به عنوان مترجم زبان مشغول به كار شدند و در پي آن ازدواج‌ کردند كه ثمره آن چهار فرزند است.
همسر شهید ادامه داد: با شروع انقلاب اسلامي و قيام پر شور ملت ايران او نيز به صف تظاهركنندگان پيوست و با به ثمر رسيدن قيام ملت مسلمان ايران و پيروزي انقلاب به خدمت سپاه پاسداران در آمد و در پادگان امام حسين(ع) به عنوان معلم ايدئولوژی مشغول به كار شد و سپس در چند پادگان ديگر سپاه واقع در تهران و كرج مشغول فعاليت شد.

وی افزود: با شروع اولين درگيري ها در كردستان به سرعت در كنار دكتر شهید چمران در پاوه قرار گرفت، ولي با تجاوز وحشيانه صدام به خاك ميهن اسلامي به خرمشهر رفت و با كمترين تجهيزات و پس از چند روز مقاومت در مقابل تانک‌های دشمن سرانجام در تاريخ دوم آبان ۵۹ نداي حق را لبيك گفت و به لقاءالله پيوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها