خبرهای داغ:

کمک رسانی قرارگاه کربلا در مناطق آبگرفته اهواز

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب گفت :همدلی سپاه و دولت برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه مشهود است.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۸۳
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۴
کمک رسانی قرارگاه کربلا در مناطق آبگرفته اهواز

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا با اشاره به خدمت رسانی این مجموعه به مناطق دچار آبگرفتگی اهواز اظهار کرد: به دنبال بارش‌ باران در روزهای گذشته، برخی از مناطق اهواز دچار آبگرفتگی شد که قرارگاه کربلا با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه رفع آبگرفتگی پای‌کار آماده است.

وی افزود: منطقه باغ‌شیخ، خیابان ادهم، بازارچه صدف آخراسفالت، کوی فاطمیه ( یوسفی) در بارندگی اخیر به دلیل بافت و زیرساخت‌های قدیمی، دچار آبگرفتگی شدند که این مجموعه با هشت دستگاه تانکر آب و لجن‌کش، به مدت ۴۸ ساعت جمع آوری آب‌های سطحی را آغاز کرد و همچنان این خدمت در برخی مناطق ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب ادامه داد: دفع آب‌های سطحی از کوی فاطمیه و باغ‌شیخ تا بامداد پنجشنبه به طول انجامید و دیگر در این مناطق مردم برای تردد با مشکلی مواجه نیستند.

وی تصریح کرد : مجموعه شهرداری و آبفای استان نیز در کنار مجموعه قرارگاه کربلا در جنوب به صورت شبانه‌روز پای کار بودند و امید است با توسعه زیرساخت‌های فاضلاب شهری دیگر شاهد آبگرفتگی این معابر نباشیم.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه ها در کنار مردم هستند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تعامل و همدلی بیشتر مجموعه سپاه و دولت در زمینه رفع مشکلات جامعه، خدمات بیشتری به مردم شریف خوزستان ارائه شده و دغدغه‌های مردم به حداقل برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار