مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ سیستان و بلوچستان، مهمترین شاخصه فعالیت‌های قرآنی در این استان را مردمی بودن آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۴۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

علی سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان با حمایت این اداره کل و مردم خوب سیستان و بلوچستان محافل قرآنی در جای جای شهرستان‌ها برپا است.

وی افزود: برگزاری محافل جمع خوانی در محل تالار اشراق مجتمع فرهنگی وهنری زاهدان و سرای قرآن و نهج البلاغه از بارزترین محافل قرآنی است که با سابقه سه دهه برگزاری توانسته میعادگاه شهروندان زاهدانی برای بهره مندی از تلاوت قاریان سیستان و بلوچستان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ سیستان و بلوچستان بیان کرد: سابقه برپایی این محافل از دهه هفتاد به عنوان یکی از قدیمی ترین محافل جمع خوانی کشور با حضور قاریان ممتاز استانی و ملی در کنار اجرای برنامه متنوع فرهنگی و هنری، عامل استقبال علاقمندان از این محافل است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های قابل اجرا دراین ایام می‌توان به برنامه‌های نمایشگاهی، اجرای نمایش‌های خیابانی، اکران فیلم‌های کوتاه با محتوای قرآنی و معنوی، محافل ادبی، تجلیل از مفاخر قرآنی، کارگاه‌های هنرهای تجسمی، نشست‌های علمی با موضوع قرآن کریم، جلسات عفاف و حجاب اشاره کرد.

سرگزی از شهروندان زاهدانی به جلسات جمع خوانی تالار اشراق مجتمع ارشاد هرشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و سرای قرآن در ساعت ۲۰ دعوت کرد.

ارسال نظرات