خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان گفت: در ایام مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تعداد ۲ هزار بسته معیشتی بین محرومان و افراد کم برخوردار در سطح شهرستان گرگان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۶۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

توزیع دوهزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی عصر امروز با تبریک ایام الله مبارک رمضان و عید باستانی نوروز اظهار کرد: در عیدانه رمضان و نوروز امسال تعداد ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی توزیع شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید به ایتام و نیازمندان توجه ویژه‌ای صورت گیرد، تصریح کرد: در این ماه پرفضیلت تعداد ۱۰ هزار پرس افطاری ساده و غذای گرم بین نیازمندان گرگانی توزیع می‌شود که به صورت ویژه در خیابان‌ها، کوچه‌ها، محلات و مساجد شهرستان گرگان به نمایش درمی‌آید.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه مردم با حضور در اقتصاد ضعف‌های کشور را برطرف می‌کنند، ابراز کرد: مردم با حضور در اقتصاد و ایجاد پایه‌های اقتصاد قوی تجلی ایران قوی می‌شوند. 

علیخانی افزود: با توجه به اینکه دشمن تمام تلاش خود را می‌کند با تزریق ناامیدی در جامعه انقلاب اسلامی را متزلزل کند مردم و مسئولان با حرکت مصمم و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه اقتصاد بار دیگر امید دشمنان را ناامید کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها