خبرهای داغ:
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی خوزستان یک هزار بسته معیشتی در سطح شهر اهواز و ۵ هزار بسته در سراسر استان توزیع می گردد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۷۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در رزمایش همدلی و احسان تهیه و توزیع بیش از ۶ هزار بسته حمایتی ارزاق گفت: این اقدام با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار از سوی گروه‌های جهادی برتر استان به همراه گروه های جهادی که در سطح استان خوزستان و خصوصا شهر اهواز فعال هستند، برگزار شد.

 

او با اشاره به اقدامات حضرت علی (ع) در حوزه کمک به محرومان و فقرا افزود: کارهای بسیار خوبی در سطح استان و شهر اهواز صورت می‌گیرد و این کارهای خوب 

 برگرفته از مولا امیر المومنین هستند که به فقرا و یتیمان کمک می کردند هر چند این اقدام در برابر کار ایشان ذره ای در مقابل دریا است.

 

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: گروه های جهادی هم خانه می‌سازند هم منازل فقرا را تعمیر می کنند و در کف خیابان هستند که تاثیر بسیار زیادی در جامعه ما دارد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا اظهار داشت: گرچه ما به دنبال این هستیم که همگی دست به دست هم بدهیمو در دراز مدت اقتصاد را مردمی کنیم و اشتغال ایجاد کنیم؛ اما در کوتاه مدت توزیع این بسته‌های معیشتی بین مردم تاثیر بسزایی دارد.

 

این مقام نظامی از نیکوکاران خواست که در مناطق محروم فعالیت داشته باشند در شاهد ریشه کن شدن فقر در سطح جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) شرق اهواز در این رزمایش اظهار داشت: در ماه رمضان الکریم و در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به همت گروه های جهادی یک هزار بسته معیشتی آماده شده تا در اختیار خانواده های نیازمند اهوازی قرار بگیرد.

 

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین میرعلایی این بسته ها در مناطق از پیش تعیین شده و خانواده های هدف توزیع خواهد شد.

 

او‌افزود: در ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه های دیگری نظیر؛ توزیع غذای گرم، جشن های مناسبتی اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

مهدی کعب، مسئول مجمع جهادگران بسیج سازندگی خوزستان و نماینده بنیاد احسان در اهواز در گفتگو با خبرنگار بسیج نیز  گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه های جهادی همکار سازمان بسیج سازندگی خوزستان ۶ هزار بسته در سطح استان که یک هزار بسته در سطح شهرستان اهواز بمناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده های کم برخوردار در مناطق حاشیه نشین توزیع می گردد.

او هدف از برپایی این رزمایش را انسجام و همدلی هرچه بیشتر گروه های جهادی و رسیدگی به ولی نعمتان انقلاب و مستضعفان عنوان کرد و گفت که این بسته ها در ۱۷ نقطه شرق و غرب اهواز توزیع می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها