امام جمعه گناباد از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه خواست که از همه ظرفیتهای خود برای تحقق جهش تولید و حمایت از تولید کنندگان بهره بگیرند و این مساله را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۷
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط رهبر معظم انقلاب افزود:‌ دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه از همه توان برای برطرف کردن موانع تولید و حمایت جدی از تولید کنندگان تلاش کنند و افراد متمکن بخش خصوصی سرمایه خود را به جای انباشتن در بانکها و یا واسطه گری در جهت رونق تولید و اشتغال سرمایه گذاری کنند تا علاوه بر جهش تولید و اشتغالزایی در رونق اقتصادی جامعه نیز سهیم شوند.

وی ادامه داد:‌ رهبر معظم انقلاب سال گذشته نقش زیادی در راهبری ها و هدایت امت اسلامی و مردم ایران داشتند و انتخابات سال قبل هم با تاکیدات معظم له با وجود مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تبلیغات و ترفندهای دشمنان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: آمارها بیانگر اهتمام دولت سیزدهم به تقویت تولید و کاهش نسبی تورم دارد ولی رفع معضلات این بخش نیازمند توجه بیشتر مسوولان و دست اندرکاران ذیربط است.

صادقی نسب افزود:‌عملیات طوفان الاقصی که از یک سو خباثت و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنان را برملا کرد و از طرف دیگر اوج صبر و مقاومت مردم غزه و فلسطین را نشان داد و رژیم اشغالگر قدس تاکنون به هیچ کدام از اهداف خصمانه خود نرسیده است.

وی از مسافران و گردشگران نوروزی و کسانی که غذر دارند درخواست که از تظاهر به روزه خواری در معابر عمومی خودداری کنند و اماکن فرماندهی انتظامی و اصناف هم به افرادی که رعایت شئونات اسلامی نمی کنند در مرحله نخست تذکر دهند و درصورت ادامه تخلفات طبق قانون برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها