معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از فعالیت ۶ تسهیلات زایمانی و ۶ مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۵۶
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مهدی زنگنه در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت «سیدالشهداء(ع)» و تسهیلات زایمانی «حضرت فاطمه(س) زاهدان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز، تیم‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی هستند و همکاران ما همچون سال‌های گذشته امسال نیز در مراکز تعیین شده در روزهای ابتدای سال بی وقفه به خدمت رسانی به مراجعان گرامی مشغول هستند.

وی افزود: مراکز خدمات جامع سلامت شهری سیدالشهدا(ع) و مراکز روستایی قطارخنجک، چاه زرد، سرجنگل و نصرت آباد، آزمایشگاه مرکزی، مرکز پیشگیری از سل، سالک و هاری و تسهیلات زایمانی حضرت فاطمه(س)، ولیعصر(عج) و المهدی (عج) در روزهای نوروز پذیرای همشهریان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرکز سید الشهدا(ع) زاهدان در ایام نوروز در ۲ شیفت صبح و عصر با حضور پزشک، دندانپزشک، آزمایشگاه، مراقب سلامت و واکسیناتور خدمات سلامت را به مردم عزیز زاهدان و مسافران ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: واحد دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت سید الشهدا(ع) در ایام تعطیلات نوروز، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات دندانپزشکی را دارد.

زنگنه تصریح کرد: ۶ تسهیلات زایمانی در حوزه مرکز بهداشت زاهدان بصورت شبانه روزی فعال است که سه تسهیلات زایمانی در شهر زاهدان و سه تسهیلات در مناطق روستایی فعال است.

ارسال نظرات