نماینده ولی فقیه دراستان :

شعار سال نقشه راه برای مردم ومسئولان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رهبر انقلاب اسلامی با نام گذاری هر سال نقشه راهی را برای مردم و مسئولان ترسیم می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در نخستین خطبه نماز جمعه امسال افزود: کلید واژه‌های مقام معظم رهبری برای نامگذاری سال‌ها نباید از سوی مسئولان فقط به برگزاری همایش‌ها و کنگره‌ها محدود شود.
وی گفت: شعار سال متناسب با شرایط و مسائل روز جامعه انتخاب می‌شود.
امام جمعه بندرعباس افزود: نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم برای جلوگیری از رشد تورم از یک سو و از دیگر سو و همزمان رشد تولید باید مد نظرهمگان قرار گیرد.حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به تعطیلی برخی کارخانه‌های استان افزود: دولت با همکاری قوه قضائیه ضروری است موانع سد راه تولید کننده را بردارد.
وی گفت: مشارکت مردم در بخش‌های مختلف تولید هم با تشکیل تعاونی‌ها و راه اندازی کارگاه‌های کوچک و بزرگ اشتغال زا باید رونق گیرد.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه هر عمل نیکی که انجام شود دوبرابر پاداش دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان افزود: ایشان الگوی انفاق و بخشش در همه‌ی زمانهاست.
وی در پایان خطبه‌ها به همگان توصیه کرد احسان به والدین، دستگیری فقرا و خدمت به جامعه اسلامی را سرلوحه کار و زندگی قرار دهند.

ارسال نظرات