خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (ع) خوزستان از آماده باش و استقرار گروه های جهادی بسیج سازندگی در سطح مناطق درگیر آبگرفتگی اهواز خبرداد.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۶۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار بسیج گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ و وقوع بارندگی های شدید در سطح استان گروه های جهادی در حالت آماده باش هستند و به مناطق درگیر آبگرفتگی های شدید اعزام شدند.

 

سرهنگ موسوی اضافه کرد: سپیدار، ملاشیه، کوی عین دو، کوی رمضان، کوی علوی، کوی سادات، شهرک رزمندگان کیانشهر گلدشت و کوی مندلی و... بیشترین مشکلات ناشی از آبگرفتگی ها را تاکنون داشته اند و با ورد به موقع نیروهای جهادی در سریع ترین زمان ممکن تخلیه آب از معابر و خیابان ها صورت می گیرد.

 

او با اشاره به استفاده از تجهیزات تخلیه و پاکسازی معابر اظهار داشت؛ استفاده از پمپ های مکنده، تانکرهای مکنده سیار، پمپ کف کش و .... برای سرعت بخشی به تخلیه آب از خیابان ها و معابر صورت می گیرد تا خانه ها دچار آبگرفتگی و نفوذ آب به خانه ها نشود.

 

به گفته ی سرهنگ موسوی در بارندگی امروز ۵ فروردین در اهواز ۲۳ گروه جهادی بسیج سازندگی  در غرب اهواز و بیش از ۲۰ گروه جهادی در شرق اهواز با همراهی گروه های مردمی اقدام به خدمات دهی به مردم در مناطق درگیر آبگرفتگی می کنند 

شایان ذکر است همچنین در بارندگی اخیر یکم و دوم فروردین ماه  فقط در غرب اهواز تعداد ۶ پمپ مکنده، ۱۲ دستگاه، تانکر مکنده سیار و ۲ پمپ کف کش با حضور ۱۳ گروه جهادی شبانه روزی اقدام به خدمت به مردم و تخلیه آب از خیابان ها و خانه ها کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها