همزمان با شب و شام میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره کریم اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی گسترده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۴۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه همزمان با شب و شام ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰ هزار پک افطار سبک در بین صفوف نمازگزاران توزیع می‌شود، اظهار کرد: این افطارهای سبک در صحن ها و رواق‌های مختلف حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

رضا خوراکیان ادامه داد: تعداد ۱۰ هزار پرس غذای گرم در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالمرحمه، ۲ هزار پرس غذای گرم در صحن امام حسن مجتبی(ع)، یک هزار و ۷۰۰ پرس غذا گرم در رواق حضرت زهرا(س) و‌ رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر و همچنین ۵ هزار غذا در مهمانسراهای حضرت توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین بارگاه منور رضوی در ایوان باب الهادی(ع)میزبان یک هزار و ۵۰۰ نفر از زائران روزه‌دار است و تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در ایوان باب‌الکاظم(ع)حرم مطهر رضوی در بین مهمانان حرم مطهر در شب و شام میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

خوراکیان در ادامه با اشاره به توزیع افطاری در حریم حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر نیز گفت: تعداد ۴هزار غذای گرم در خیابان آیت الله واعظ طبسی و ۴ هزار پرس غذا نیز در مناطق برخوردار و مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها