خبرهای داغ:
سخنگوی ستاد مدیریت بحران خوزستان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی برای رفع آب گرفتگی‌های ناشی از بارندگی امروز اهواز گفت: همه دستگاه‌ها وارد کار شده و رفع آب گرفتگی‌های معابر به طور ضربتی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۹۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد خانچی در خصوص آخرین وضعیت استان پس از بارندگی‌ها بیان کرد: در سطح استان مشکل چندانی نداریم و کار‌ها به خوبی و با مدیریت جهادی در حال انجام است.

وی در خصوص شرایط اهواز پس از بارندگی دوم بیان کرد: در برخی از نقاط شهر با آبگرفتگی مواجه هستیم که نیرو‌های دستگاه‌های مختلف در حال تلاش برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران خوزستان گفت: اکنون در حال امداد رسانی به مردم هستیم و مجموعه‌ای از گروه‌های جهادی، بسیج و سازمان‌های مردم نهاد پای کار آمده اند.

وی افزود: از آنجا که شدت بارندگی‌ها بسیار بوده، با تمام ظرفیت مشغول رفع آب گرفتگی‌ها هستیم و موفق شدیم بخش زیادی از معابر و مسیر‌ها را خالی کنیم.

خانچی با بیان اینکه تا تخلیه کامل معابر، وسط میدان هستیم و خود را خدمتگذار مردم می‌دانیم گفت: شرایط موجود برای ما قابل قبول نیست، اما اگر تدابیر لازم انجام نمی‌شد، با این شدت بارش ممکن بود شرایط ناگواری پیش آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار