خبرهای داغ:

از برپایی محفل انس با قرآن تا مسابقه آقای گل در سرخه

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی محفل انس با قرآن و برنامه های ورزشی با حضور بسیجیان در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۱۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، محفل انس با قرآن هر روز در مساجد شهرستان سرخه با استقبال خوبی در حال برگزاری است.

محمدرضا جلال از هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: محفل انس با قرآن با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ غنی قرآن، ارتقاء کیفیت تلاوت و ترویج هنر قرائت و حفظ قرآن در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی استعدادهای قرآنی و آشنایی نوجوانان و جوانان با معارف الهی است.

او افزود: از سویی این محافل با هدف آشنایی مردم با سبک زندگی و آموزه های قرآنی می باشد تا فرزندان ما از سنین کودکی و نوجوانی با قرآن و سبک زندگی قرآنی آشنا شوند و در زندگی خود از نکات این کتاب آسمانی استفاده کنند. دانش‌آموزان با الگو قرار دادن این کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: در این راستا این برنامه هر روز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) در مسجد برگزار می شود.

جلال بیان داشت: برپایی ویژه برنامه ورزشی آقای گل بین بسیجیان جوان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در سالن ورزشی امام خمینی (ره) نیز با حضور پرشور بسیجیان برپا شد.

گفتنی است محفل قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در مسجد امام هادی (ع) برگزار می شود.

برگزاری حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی همراه با سانس ورزشی فوتبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های اجرایی در ماه رمضان به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار