فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در جمع بسیجیان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش به پایان راه نزدیک شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۳۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در جمع بسیجیان این ناحیه گفت : طبق روایات و احادیث وارده ، رژیم منحوس صهیونیست به دست جوانان که از ایمان و عزم راسخ برخوردارند ، از بین خواهد رفت .
سرهنگ پاسدار محمد ذاکر ادامه داد: جنایات این رژیم منحوس از حد خویش گذشته، و بیش از هشتاد سال است که مردم مظلوم فلسطین را مورد هر نوع وحشی گری خود قرار می دهند.
وی بیان داشت: ایران در حوادث غزه ، همیشه یاریگر و حامی مردم فلسطین بوده و امروز که سران کشورهای عرب سکوت کرده اند ، در جنایات اسرائیل شریک و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست .
فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام خاطرنشان کرد: تعرض به زنان مسلمان در بیمارستان شفا غزه ، یک جرم نابخشودنی است که این رژیم غاصب بداند به زودی تاوان این گناه بزرگ را پس خواهد داد .
سرهنگ محمد ذاکر تصریح کرد : جوانان بسیاری در ایران و تمامی گروه های مقاومت ، عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و اگر رهبری عزیز امام خامنه‌ای مد ظله العالی ، حکم جهاد صادر کنند لحظه ای تردید نخواهیم کرد و در کوتاه ترین زمان این رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل را ازبین خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات