خبرهای داغ:
بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به بیمارستان شفاء غزه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۵۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

بیانیه بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به بیمارستان شفاء غزه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ خبری تاسف بار در خصوص حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی منتشر شد؛موضوعی که در نگاه اول قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و نشان می دهد رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می کند تا با تکیه بر جنگ رسانه ای و مولفه تجاوز و تعدی روحیه سربازان اسلام را درهم بشکنند.

باید یادآور شد حدود ۳۵ بیمارستان در غزه وجود دارد اما به دلیل تجاوزهای نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اکثر آنها از مدار امدادرسانی خارج شده و کمتر از ۱۰ بیمارستان تا حدی فعال هستند که آنها نیز همواره با یورش نظامیان اسرائیلی روبرو می‌شوند؛حمله به بیمارستان شفاء در حالی رخ داده که فرماندهان رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت ایالات متحده بر تشدید اجرای این دسیسه ضدبشری تاکید کرده اند.

بر این اساس باید اذعان کرد حمایت از مردم مظلوم غزه خصوصاً زنان و دختران فلسطینی و همچنین محکوم کردن جنایات و کشتار در بیمارستان شفاء موضوعی کاملاً مردمی است و رسانه ها نیز باید در این مسیر همراه جامعه باشند و به نقش روشنگری و هدایت درست رسانه ای خود عمل کنند.

بدینوسیله سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان همگام با همه آزادگان جهان و همنوا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم نموده، و در کنار آحاد مردم با شرکت در راهپیمایی ها فریاد مظلومان را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها