خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فكری و هیچ اندیشه‌ی متقنی توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد كرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۶۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

کلیدی ترین نکته در راهیان نور ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در اولین جلسه شورای اداری شهرستان درسال جدید به گزارش عملکرد ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وبا اشاره به اهمیت این مهم از نگاه مقام معظم رهبری در ادامه افزود: بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فكری و هیچ اندیشه‌ی متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد كرد؛ شهدا عملاً كار بزرگی را انجام دادند. این كار بزرگ را باید تبیین كرد.

فرمانده سپاه آزادشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور افزود: نكته‌ی اصلی و كلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است.

دبیر ستاد پشتیبانی راهیان نور آزادشهر تصریح کرد: در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲، ۱۰۰نفر از دانش آموز پسر در غالب دو دستگاه اتوبوس و دو خودروی سبک به مناطق جنوب کشور و همچنین ۱۰۰ نفر دانش آموز دختر در غالب دو دستگاه اتوبوس و دو خودری سبک به مناطق جنوب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 کوهستانی اذعان داشت: ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف و بسیج محلات در غالب سه دستگاه اتوبوس و دو خودروی سبک نیز به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

وی در پایان اشاره کرد: در مجموع ۴۲ دستگاه اجرایی و نهاد های مختلف در سطح شهرستان و خیرین بزرگوار در پشتیبانی از اعزام کاروان‌ های راهیان همکاری لازم را داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها