خبرهای داغ:
مردم شریف و متدین شهر مقدس قم شامگاه دوشنبه که ضمن اعلام برائت از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حرم بانوی کرامت گردهم آمدند، راه نجات غزه را وحدت مسلمین اعلام و فلسطین را بعنوان تمام دین یاد کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۶۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دانیال قنبری: مردم و زائران شریف شهر مقدس قم شامگاه دوشنبه با طنین اندازی شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از پستی و رذالت مستکبران همچون رژیم بدسیرت و جلاد صهیونسیتی، ایالت متحده آمریکا همان جرثومه فساد، قاتلان، حامیان و جانیان کودک را نشان دادند.

اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، حوزویان، پیر و جوان، زن و مرد همگان یکصدا و با اتحاد ضمن اعلام انزجار از استکبار و رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم دیوسیرت صهیونیستی و اقمارش شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و راه نجات غزه را وحدت مسلمین دانستند و فلسطین را تمام دین یاد کردند.

مردم مومن شهر مقدس قم شامگاه چهاردهمین روز از ماه رمضان ۱۴۴۵ ه.ق بار دیگر تبعیت و تمکین خود را از رهبر فرزانه انقلاب را اعلام داشتند و همه با یکدلی بر این باور بودند که بی‌تردید سقوط رژیم سفاک صهیونیستی به زودی رقم می‌خورد و دل‌های مسلمانان، حق طلبان عالم که مالامال از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام است را شاد خواهد شد.

امت حزب الله قم در این حرکت خودجوش و الهی برای دشمن سفاک و جاهل صهیونیستی و حامیان آن خط و نشان کشیدند و با فریادهایشان آنان را مطلع کردند که معادله تغییر کرده و جنگ‌طلبی به سود آنها نخواهد بود.

در گوشه‌ای از این گردهمایی از شهدای جبهه مقاومت و شهید سلیمانی نیز یاد شد و برخی با پلاکاردهایی که در دست داشتند اعلام کردند که نظم نوین جهانی با مجاهدت‌ها و مقاومت نسلی آرمانی محقق می‌شود و برخی دیگر نیز در تقابل بین اسرائیل و شیطان، کنار شیطان خواهند ماند.

امروز رژیم ورشکسته صهیونسیتی به خوبی می‌داند که الحاق بلندای جولان آنان بر سرزمین‌های اشغالی به سر آمده و از تله گرفتار شده خودشان مطلع هستند. در آینده‌ای بسیار نزدیک صبر و استقامت مردم ستم‌دیده فلسطین و غزه، سنگ‌ریزه‌های لشکر ابابیل را به دژی مستحکم تبدیل می‌کند و با جوشش خون تازه‌ای در رگ‌های مجاهدان، اسراییل از جغرافیای جهان محو خواهد شد.

ارسال نظرات