خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد شهرستان دزفول از حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ فرزند یتیم به صورت یکجا در دزفول خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۹۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسعود رحیمی گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام یکی از نیکوکاران خیراندیش، با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

وی با عنوان اینکه طرح اکرام یکی از بهترین مسیر‌های حمایت موثر و قابل برنامه ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: افراد زیادی با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین دزفول حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکارانی فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه اقشار و صنوف جامعه را در برمی گیرد چرا که در این طرح از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه می‌توان حمایت کرد.

رییس کمیته امداد دزفول با اشاره به اینکه استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی، چشمگیر و تحسین برانگیز است، گفت: هم اکنون سه هزار و پانصد نفر از همشهریان عزیز و خیران و نیکوکاران در این طرح به عنوان حامی فعال هستند و به صورت منظم از دو هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی نقش این نهاد در این طرح را معرفی فرزندان و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها معرفی کرد و گفت: کلیه وجوه واریزی خیران مستقیما به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها