خبرهای داغ:
شورای محله اسلامی خواجه شهاب دامغان به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز ضیافتی را به نام «ضیافت مهدوی» برپا کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۳۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این ضیافت که با کمک خیران و اهالی محله اجرا می‌شود سفره افطار در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان میزبان روزه داران و اهالی محله های خواجه شهاب، سراوری جنوبی، زینبیه، باسکول، قلعه بابا و تقی آباد است.
در این ضیافت، ۱۵ وعده سفره افطار به صورت حضوری در مسجد امام رضا (ع) این محله آماده پذیرایی از روزه داران است و ۱۵ وعده دیگر در قالب بسته بندی برای نیازمندان ارسال می‌شود.
پخت وعده سحر نیز از دیگر خدمات این شورای مردمی است.
ضیافت مهدوی شورای محله اسلامی در دامغان که مورد استقبال مردم و خیران نیز قرار گرفته است سبب شده است تا نیازمندان محله خواجه شهاب با وجود نیازمندی شدید اقتصادی در شب میلادکریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) دست به اقدامی جهادی بزنند و به شکرانه خدمات انجام شده از طرف شورای محله اسلامی خود، افطاری ساده ای را در با نام «طرح کریمانه» در منزل تهیه کنند و آن را بین همسایه ها توزیع کنند.
تا کنون ۳۰ خانواده زیر پوشش مرکز نیکوکاری این محله اعلام آمادگی کرده اند که در این امر خیر مشارکت داشته باشند؛
نکته قابل توجه این است که بعد از اطلاع از تصمیم خانواده های این محله، خیران تصمیم گرفتند در تأمین مواد اولیه این افطاری ساده به این خانواده ها کمک کنند.
جریان محبت در شورای محله های اسلامی یک جریان مستمر و دائمی است که روز به روز بر عمق ، سرعت و کیفیت آن افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها