خبرهای داغ:
استاندار قم در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان قم گفت: هدف نهایی بسیج خدمت به خلق‌الله است لذا این تفکر در جامعه باید نهادینه شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۶۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سیدمحمد آقامیری در دیدار نوروزی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان قم، افزود: معتقدیم که خدمت به مردم با یک تفکر وعمل جهادی صورت می‌گیرد که این همان کار بسیج است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث شده امروز ایران اسلامی به قله نزدیک شود، گفت: فرهنگ‌ ایثار مهم‌ترین مولفه تفکر بسیج است؛ جان‌فدایی برای دین، کشور و مردم از ویژگی‌های ارزشمند ایثار است که در انتها به شهادت ختم می‌شود.

استاندار قم افزود:‌ بسیج یک کلمه نیست بلکه یک تفکر ارزشمند است، که از طرف مردی آگاه و مجتهد مطرح و شکل گرفت.

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی باعث شد رزمندگان ما در دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح ۸ سال مبارزه کنند و اجازه ندادند یک وجب خاک پاک از میهن اسلامی در تصرف دشمن بماند.

استاندار قم عنوان کرد: در ادامه نیز این تفکر ارزشمند باعث شد با وجود تحریم‌های ظالمانه و برنامه‌های شوم دشمنان؛ ایران اسلامی به قله نزدیک شود.

دکتر آقامیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن امروز سراغ سفره و معیشت مردم رفته، خاطرنشان کرد:به لطف خدا در سال جدید با روحیه بسیجی و جهادی در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش خواهیم کرد‌.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات