مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ از بقاع و اماکن متبرکه شهر گچساران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۷۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با همراهی حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی این اداره کل به منظور بررسی اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان دوگنبدان ، ابتدا در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع)حضور یافتند.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در نشست با هیات امنا و اعضای مرکز افق این امامزاده جلیل القدر ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه پرفضیلت رمضان گفت: ماه رمضان ماه برکت، ماه رحمت، ماه مغفرت، ماه توبه و ماه انابه و بازگشت به درگاه الهی است و مومنین باید تلاش کنند تا در این ماه آمرزیده و از گناهان پاک شوند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر فضیلت تلاقی ماه رمضان در بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳، افزود: بهار، دگرگونی و شکوفایی طبیعت و سرسبزی را به همراه دارد و این یعنی‌ انسان های مسلمان باید تلاش کنند تا در فضائل اخلاقی و دینی به شکوفایی برسند و تمام زشتی ها و ناپاکی های گذشته را از خود دور کنند.

حجت الاسلام‌ نصیرالاسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تاکید داشت : امروز مامورت اصلی ما تبدیل امامزادگان به قطب اصلی فرهنگی است و مردم ما بخصوص در استان ، با توجه به اعتقادات خاصی که به بقاع متبرکه دارند در امورات فرهنگی ما را یاری گر خواهند بود.

وی خطاب به مدیران مراکز افق و هیئت امنا شهرستان دوگنبدان گفت: وظیفه ما این است که بخصوص در ایام نوروز، نماز جماعت را در بقاع متبرکه برپاداریم ،همواره پاسخگوی مسائل و مشکلات شرعی زائران باشیم و از ایام ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را در برگزاری مراسمات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در بقاع ببریم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: غرفه های معرفت و خیمه های معرفت را در ایام نوروز در قالب طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در تمام بقاع در سراسر استان دایر نمودیم که در بقاع متبرکه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به لطف الهی از استقبال خوبی برخوردار بودیم.

ارسال نظرات