اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج با رویکرد علمی، آموزشی و فرهنگی در روستای درغک بخش دیشموک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۸۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج گفت: در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: جشن سال تحویل با حضور مردم روستا، جز خوانی قران کریم به نیت شهدای دانشجو معلم، برگزاری یادواره‌ی شهدا، دیدار خانه به خانه و تبریک سال جدید به اهالی روستا همراه با پرچم حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از جمله این برنامه ها بود.

وی گفت: زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود.

پیراهش بیان کرد: همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

وی دیدار با خانواده‌ی شهید دانشجومعلم برزو فروتنی را از دیگر برنامه های این اردوی جهادی برشمرد و گفت: با باتوجه به در پیش بودن کنگره‌ی ملی شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان و کنگره‌ی ملی 2000 شهید استان تمام تلاش  ما بر این بود اقداماتی که در اردوی جهادی انجام می گیرد رنگ و بوی ایثار و شهادت داشته باشد.
روستای درغک با جمعیتی افزون بر  یکهزار و ۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه محسوب می‌شود.

 

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغکاردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغکاردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک

 

ارسال نظرات