سردار موحد در دیدار آیت‌الله خاتمی؛

اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب؛ اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌

فرمانده سپاه استان قم گفت: برای اینکه اقدامات حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب نتیجه بخش باشد باید علاوه بر توجه و اهتمام مسئولان، تمام دستگاه‌ها به وظایف ذاتی خود به صورت کامل عمل کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام صبح امروز به مناسبت آغاز سال جدید و عیدنوروز با آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عضو فقهای شورای نگهبان،و از اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

فرمانده سپاه استان قم در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال نو و تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان ،با اشاره به اقدامات انجام شده فرهنگی ،خصوصا در حوزه عفاف و حجاب توسط قرارگاه نوزده دی در سال۱۴۰۲؛ گفت: برای اینکه اقدامات حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب نتیجه بخش باشد باید علاوه بر توجه و اهتمام مسئولان، تمام دستگاه‌ها به وظایف ذاتی خود به صورت کامل عمل کنند.

سردار موحد با تاکید بر اینکه اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌، اظهار داشت: همان‌طور که دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، مسئولان نیز باید نقشه و برنامه داشته باشند و باید از انجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز شود.

در ادامه، آیت الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است افزود: حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است ، بی‌حجابی و کم حجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است.

آیت‌الله خاتمی به مسئله مهم رسانه نیز اشاره کردند و گفتند: باید سیاه‌نمایی‌ها، تخریب‌ها و توطئه‌های دشمن علیه اقتدار کشور که در فضای مجازی و شبکه‌های دشمن صورت می‌گیرد، افشا شود و تلاش آنان در این زمینه خنثی گردد.

آیت الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این دیدار از عملکرد سپاه استان قم در سال گذشته تقدیر و بر تداوم و حفظ همکاری سپاه با سایر دستگاه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار