همزمان با ماه مبارک رمضان و فرارسیدن لیالی قدر،تدارکات افطاری ساده و توزیع کمک های معیشتی به خانواده نیازمند به همت پایگاه مقاومت بسیج محبان الزهرا سلام الله علیها در زینبیه روستای راستاب انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۵۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه مبارک رمضان سفره افطاری ساده ویژه نمازگزاران، بسیجیان و خانواده های نیازمند به همت پایگاه مقاومت بسیج محبان الزهرا سلام الله علیها  در روستای راستاب انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت محبان الزهرا، افزود: هدف این سفره نه تنها خوردن و آشامیدن بلکه اهمیت دادن به سنت پسندیده افطاری و میهمان شدن بر سر سفره خدا است.

وی ادامه داد:سفره‌های افطاری از برکات ماه رمضان است و همه تلاش می‌کنند با پهن کردن سفره ای هر چند کوچک و ساده از ثواب این کار خیر بهره‌مند شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت در پایان خاطر نشان کرد:مطمئناً پهن کردن سفره افطار در این ماه می‌تواند ازجمله اعمالی باشد که انسان را به تقرب الهی برساند اما تجمل‌گرایی که این روزها در بین برخی از مردم رواج پیداکرده است هیچ شباهتی به آنچه در احادیث در مورد افطاری است، ندارد و تنها باعث از بین رفتن فرهنگ سادگی افطار دارد.

لازم به ذکر است که بیش از ۱۰ بسته کمک معیشتی با محوریت کمک به نیازمندان تهیه و در روستای راستاب توزیع گردید.

ارسال نظرات