تبریز- هرچه رژیم کودک کش اسرائیل از زمین و آسمان غزه، هجوم آورده است تا زمین از مردم بگیرد، بیشتر از آن مردم غزه از پیر و جوان حتی زنان و کودکان تا پای خاک گهربار خود ایستاده اند.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

خبرگزاری بسیج، رقیه غلامی؛ شش ماه از آغاز طوفان الاقصی، از مقاومت مردان، ایستادگی زنان و مردانگی کودکان غزه می گذرد و ما همچنان شش ماه در  غم و اندوه دوری این مردان، زنان و کودکان دلمان آتش گرفته و اشک یارای خاموش کردن آن را ندارد.

درست شش ماه است مردم آزادی‌خواه جهان در گوشه و کنار دنیا فریاد همدلی با مردم غزه سر می دهند و سازمان حقوق بشر عامدانه و گستاخانه سکوت اختیار کرده است.

هرچه رژیم کودک کش اسرائیل از زمین و آسمان غزه، هجوم آورده است تا زمین از مردم بگیرد، بیشتر از آن مردم غزه از پیر و جوان حتی زنان و کودکان تا پای خاک گهربار خود ایستاده اند.

خاک گهرباری که در میان آتش و خون رشد یافته و بالنده شده، ایستاده و قد علم کرده و در میان آتش و خون رسانه ظلم ستیزی شده است.

 غزه؛ این رسانه مقاومت، امروز رسانه ای به وسعت تاریخ بشریت است و ابراهیم وار در برابر همه بت های طاغوت پای خاک خود ایستاده است، آتش به جان خریده و خون داده است تا کودکانش زیر بیرق ظلم قد خم نکنند و زنانشان مردان مرد در دامان خود پرورش دهند.

غزه در خون  و حال دنیا بیش از آن خون است ولی دریغ طاغوتیان زمان امریکا و اسرائیل این همه فریاد آزادی خواهی را نمی توانند درک کنند اما مسلم است از میان این آتش غزه سربلند بال خواهد گشود و سرفراز حیات خواهد یافت.

 کودکان غزه بر کوچه های به یادگار مانده از این آتش سرود فتح خواهند خواند و شهدای غزه بر بلندای آسمان آن چون ستارگانی خواهند درخشید تا تاریخ هرگز فراموش نکند که خون بر شمشیر پیروز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها