خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان، بانوان بسیجی حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) به مدت سه روز در روستای حسین آباد از توابع استان قم خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۵۴
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

فاطمه محبوبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: این اردو جهادی با هدف خدمت بانوان بسیجی به اقشار کم برخوردار و همچنین ارتقای خدمات درمانی، اجتماعی و فرهنگی به شهروندان روستای حسین آباد از توابع استان قم با همکاری پایگاه بسیج شهید اسماعیل حصار این روستا برگزار شد.
فاطمه محبوبی افزود: جهادگران گروه ثامن، گروه مهر فاطمی و گروه رهروان مکتب سلیمانی این حوزه خدماتی از جمله؛ تست فشار خون، اجرای طرح قرآنی مسطورا برای همه گروه‌های سنی، مولودی خوانی، برگزاری کارگاه معجزه خوشبختی، اکران انمیشن لپتو برای کودکان و نوجوانان، دوخت رایگان چادر، مشاوره روانشناسی، پاسخ به سوالات شرعی و مسابقه نقاشی برای کودکان را به شکل رایگان ارائه دادند.
فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) اردوهای جهادی را دارای برکات مادی و معنوی زیادی دانست و بیان داشت: حضور بسیجیانی که داوطلبانه و با شوق محل زندگی خود را ترک کرده و به سمت سازندگی مناطق محروم میروند همیشه قوت قلبی برای ساکنان منطقه بوده و همواره آبادانی همراه با برکت را برای آنها به ارمغان آورده است.
وی اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج همواره خدمت به آحاد جامعه را در دستور کار خود قرار داده و در این راه از همه توانش بهره می گیرد.

انتهای پیام/ حردانی

ارسال نظرات