به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت و در سالروز ولادت با سعادت امام مجتبی (ع) اعضای شورای قشر بسیج مداحان یزد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۷۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در سالروز ولادت با سعادت امام مجتبی (ع) جمعی از اعضای شورای قشر بسیج مداحان یزد با سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم دیدار کردند.
آزادی نژاد در این دیدار با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت با اشاره به این مطلب که چتر بسیج بر سر همه آحاد مردم گسترانیده شده است گفت: بسیج متعلق به عموم ملت ایران است و تنها معاندین و دشمنان نظام مقدس اسلامی در زیر آن جایی ندارند.
وی با اشاره به اقدامات موثر کانون بسیج مداحان و هئیات مذهبی یزد در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه کانون بسیج مداحان توانسته مداحان شاخص استان را به خوبی جذب نماید، اما این کافی نیست و باید در سال جدید تلاش کند تا تمامی فعالان عرصه ستایشگری شهرستان اعم از مداح، نوحه خوان، شاعر و مدیران هئیات را تحت پوشش خود قرار دهد.
دکتر آزادی نژاد در ادامه خواستار تشکیل جلسات مشترک مداحان و شعرای آیینی و هم افزایی بیشتر این دو قشر تاثیرگذار شد و ابراز داشت: یکی از آفات کار‌های فرهنگی جزیره‌ای عمل کردن است، امروز تولید محتوا و عرضه آن به جامعه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر همین اساس هر چقدر سطح نزدیکی بین مداح و شاعر وجود داشته باشد اشعار غنی‌تر و اثرگذاری را در باب موضوعات مختلف میتوان به مخاطب ارائه کرد و مخاطبین شما مداحان نیز مشتاق محتوا‌های غنی و برخودار از مضامین الهی و انقلابی هستند بنابراین باید با زبان هنر و شعر ذائقه مخاطبان را تامین نمود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته ایشان با مداحان تصریح کرد: معظم له در آن دیدار علم جهاد تبیین دستاورد‌های نظام را بر دوش مداحان قرار دادند و این وظیفه خطیر را از این قشر موثر و صاحب رسانه منبر خواستار شدند بنابراین امیدواریم در سال جاری یا برنامه ریزی‌های که توسط شما عزیزان به عنوان اعضای شورای قشر و سیاست گذاری کانون صورت می‌گیرد شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.
گفتی است در این دیدار اعضای شورای قشر کانون بسیج مداحان و هئیات مذهبی یزد به بیان دغدغه ها، اقدامات و برنامه‌های خود در سال گذشته و سال جاری پرداختند.

ارسال نظرات