خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان فارس با حضور در شهرستان قیروکارزین با فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی گفتگو و از پروژه‌های محرومیت زدایی اجرا شده در این شهرستان دیدن کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۹۷
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول بسیج سازندگی استان فارس با حضور در شهرستان قیروکارزین با فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی گفتگو و از پروژه های محرومیت زدایی اجرا شده در این شهرستان دیدن کردند.
سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در جمع مسئولین اجرایی ادارات شهرستان قیروکارزین گفت: با استفاده مسئولین شهرستانی از سه قرارگاه امام حسن مجتی(ع)، قرارگاه محرومیت زدایی کوثر و قرارگاه مواسات و همدلی ما می توانیم شاهد اتفاقات خوبی در بخش های مختلف این شهرستان باشیم.
وی تصریح کرد: شهرستان قیروکارزین در عرصه کشاورزی و باغ داری ظرفیت های بسیار زیادی دارد به منظور کمک به افزایش تولیدات کشاورزان در سال جدید با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، پروژه های احداث کانال آبرسانی، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت قنات و اجرای طرح آبخیز داری در عرصه کشاورزی ویژه شهرستان قیروکارزین پیش بینی شده است.
سرهنگ طحان با اشاره به سایر عرصه های و طرح های محرومیت زدایی گفت: با شناسایی به عمل آمده توسط کارشناسان دستگاه های اجرایی شهرستان، در عرصه های منابع طبیعی، آب آشامیدنی، ساخت خانه عالم، مسکن محرومین و .... پروژه های خوبی برای شهرستان قیروکارزین دیده شده است که ان شاءالله مرحله اجرایی این پروژه ها به زودی آغاز می شود.
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین هم در این نشست گفت: با هم افزایی خوب مردم، گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی و با کمک سازمان بسیج سازندگی، در سال گذشته طرح های و پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان قیروکارزین انجام شده است. از جمله این پروژه ها می توان به آسفالت 6 جاده بین مزارعه ای، ترمیم 25 منزل رزمنده، راه اندازی کارگاه خیاطی، راه اندازی مشاغل خرد خانگی، وام های اشتغالزا قرض الحسنه و توزیع 3000 بسته معیشتی اشاره کرد.
فرماندار شهرستان قیروکارزین هم در این نشست گفت: نقش بسیج سازندگی گروه های جهادی و جهادگران در رفع محرومیت، شایسته و قابل تقدیر هست و ما قدر دان زحماتشان هستیم.
مهندس مسلم رحیمی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در انتخابات اخیر ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات و محرومیت هایی که وجود دارد مردم این شهرستان اثبات کرده اند که همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده اند.

به گزارش بسیج، سرهنگ طحان در ادامه این سفر ضمن حضور در تپه نور الشهدای شهرستان کارزین و قرائت فاتحه از این مقبره دیدن و در ادامه از پروژه مسکن محرومین اجرا شده توسط گروه های جهادی، کارگاه تولیدی خیاطی، احداث راه بین مزارعه ای امام زاده آقای زاهدکارزین دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها