معاون سازمان بسیج مستضعفان در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی؛

دوازدهم فرودین غدیر ایران و ایرانیان است

سردار معروفی گفت:۱۲ فروردین غدیر ایران و ایرانیان است و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگ‌ترین هوشمندی ملت ماست
کد خبر: ۹۵۸۸۲۹۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ندای حمایت از مردم فلسطین و غزه با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران‌ در کرمان  در آستانه ۱۲ فروردین طنین انداز شد

 

این آیین با حضور سردار معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان و جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو کرمان برگزار شد.  

 

سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان گفت:۱۲ فروردین غدیر ایران و ایرانیان است و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگ‌ترین هوشمندی ملت ماست و در مکتب ائمه ثبت شد همان‌گونه که غدیر حکومت پیامبر را تثبیت کرد، ۱۲ فروردین نیز انقلاب ما را تثبیت کرد.

 

وی افزود:  امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

 

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که «آری» به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

 

معروفی به جنگ‌های اطراف ایرانی اشاره کرد و گفت: اگر مدیریت مدبرانه و اسلامیت خواهانه رهبر انقلاب نبود ما نیز دچار جنگ و خانه به‌دوشی بودیم اما امروز ایران از هوا، زمین و دریا محصور است از همه طرف و کسی نمی‌تواند، نگاه چپ به ما کند، آمریکایی‌ها بعد از برجام و پسابرجام گفتند؛ ما با یک ابرحریف(رهبر انقلاب) روبه‌رو هستیم که دیده‌بانی تیزبین است و به ملتش تبیین می‌کند بنابراین به دنبال انشقاق بین مردم و ولایت هستند، زیرا فهمیده‌اند که چرا انقلاب موفق است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: رژیم صهیونیستی علت شکست خود را در منطقه در برابر برادران دینی و اهل سنت ما در جنگ غزه افکار عمومی عنوان کرده و گفته است؛ افکار عمومی با رهبر ایران است نه با ما برای همین در منطقه زمین‌گیر شده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار