خبرهای داغ:
آهکی:

تردد نوروزی در جاده‌های همدان از ۱۰ میلیون سفر گذشت

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۴۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: جاده‌های همدان در روزهای ۷،۸،۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹.۷ درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش را در پی داشته و پیش‌بینی می‌شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

وی از ثبت ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد خودرو در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت ۱ میلیون و ۶۵ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸ هزار مسافر از استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از تمام کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات