سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در شهر سرابله ۶ هزار اشتراک فاضلاب باید نصب شود که از این تعداد ۲۲۰۰ فقره نصب شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۵۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرپرست آب و فاضلاب استان به همراه معاونین بهره‌برداری و توسعه آب و فاضلاب به منظور رفع مشکلات این حوزه در شهرستان چرداول از پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب این شهرستان بازدید و در ادامه با فرماندار این شهرستان ديدار و گفت‌وگو کرد.

محمد محمدی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در حاشیه این بازدید گفت: برنامه‌های مدون و پروژه های خوبی برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان طراحی شده و در دست اقدام است. 

وی افزود: از جمله این اقدامات و برنامه‌ها می توان به رفع تنش آبی در شهر و روستاهای بخش آسمان آباد، اصلاح شبکه فرسوده در سطح شهرستان و مدیریت مصرف آب و برخورد با انشعابات غیرمجاز اشاره کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ادامه داد: در شهر سرابله ۶ هزار اشتراک فاضلاب باید نصب شود که از این تعداد ۲۲۰۰ فقره انشعاب نصب و جهت نصب باقیمانده انشعابات پیمانکار مشخص شده که شروع به‌کار خواهد کرد.

محمدی در ادامه به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر شباب اشاره و خاطرنشان کرد: این تصفیه‌خانه‌ با پیشرفت نزدیک ۹۰ درصد در صورت تامین اعتبار در سال جاری وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وی یادآور شد: پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی در روستاهای این شهرستان فعال هستند، هرچند در اجرای آنها وقفه‌ای ایجاد شده اما امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته و تزریق اعتبارات لازم روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در منطقه زاگرس تسریع شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد: عملیات احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای سنگ سفید با اعتبار مشخص و تعیین پیمانکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن شروع به‌کار خواهد کرد که مشکل کمبود آب روستاهای سنگ سفید، دارتوت و لتاب رفع خواهد شد.

در پایان این بازدید، ديدار با فرماندار شهرستان چرداول انجام شد که در این دیدار سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، خواستار توجه ویژه به تخصیص اعتبارات استانی جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان شد.

ارسال نظرات