فرمانده تیپ 48 فتح گهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم در استان فارس دیدار و درباره چگونگی حل مشکلات این قشر گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۴۷۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح گهگیلویه و بویراحمد روز گذشته به همراه سرهنگ پاسدار احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران، سرهنگ سعدالله خیزات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد، مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، امید نصیبی نمایندهٔ منتخب ممسنی و رستم و جمعی از مسئولان شهرستانی با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم دیدار کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح  کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار گفت: عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم مطالباتی در حوزه های مختلف از جمله آب، برق، جاده، گاز و ...  داشتند که تصمیم گرفتیم تا به همراه مسئولان رده بالای کشور و نمایندگان شهرستان این مشکلات را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

سردار حسن حکمتیان افزود: بنا بر فرموده امام راحل " عشایر ذخایر انقلاب اند" و از سوی دیگر یک قشر مولد و حافظان امنیت غذایی کشور به شمار می روند و باید مسائل و مشکلات آنها به طور جدی پیگیری و رفع شود.
 
دیدار فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از مسئولان کشوری با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم در استان فارسدیدار فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از مسئولان کشوری با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم در استان فارسدیدار فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از مسئولان کشوری با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم در استان فارسدیدار فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از مسئولان کشوری با عشایر بویراحمد ساکن شهرستان رستم در استان فارس
ارسال نظرات