خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

باید توفیق الهی خدمت به زائران بیت‌الله الحرام را قدر دانست

همدان-استاندار همدان گفت: باید توفیق الهی خدمت به زائران را قدر دانست و با تمام توان برای رفاه حال زائران عزیز تلاش کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۲۰
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ مدیران و کارگزاران حج تمتع ۱۴۰۳ اظهار کرد: باید توفیق الهی خدمت به زائران را قدر دانست و با تمام توان برای رفاه حال زائران عزیز تلاش کرد.

وی افزود: بسیاری افراد به جایگاه خادمین زائران بیت‌الله الحرام غبطه می‌خورند و آرزوی خدمت به زائران را دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه خدمت به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات، توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند، گفت: از زحمات مدیران و کارگزاران حج و زیارت استان قدردانی کرده و تأکید می‌کنیم از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم برای رفاه بیشتر زائران در اعزام امسال پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: امسال ۲ هزار و ۲۱۹ نفر ظرفیت اعزام زائران به حج تمتع برای استان همدان در نظر گرفته شده که در قالب ۱۷ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: یکی از سهمیه‌های کاروان‌های امسال حج تمتع، کاروان زوجی است که این سهمیه فقط به ۹ استان داده شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌جاری ۱۰ کاروان شامل ۲ کاروان ۱۸۵ نفره، یک کاروان ۱۶۵ نفره، ۶ کاروان ۱۲۰ نفره و یک کاروان ۹۴ نفره (زوجی) از شهرستان همدان، ۲ کاروان از ملایر و از شهرستانهای تویسرکان، نهاوند، بهار، کبودراهنگ و رزن هر کدام یک کاروان ۱۲۰ نفره برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات