مراسم‌ افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان بجستان11 فروردین با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان و غرفه داران در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۴۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مراسم‌ افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان بجستان11 فروردین با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان و غرفه داران در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار گردید.

این نمایشگاه که به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری ستاد نماز جمعه، فرمانداری، شهرداری، تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه خواهران و برادران، اداره کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش، اوقاف و امورخیریه، انجمن خوشنویسان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه فرهنگی هنری قاصدک مهر، موسسه قرآنی کوثر رحمت آفرین، مهد قرآنی رضوان، کانون آگهی تبلیغاتی ترنج و مهد کودک عادله علایی برپا شد، مشتمل بر 12 غرفه در بخشهای فرهنگی، هنری، قرآنی، دوخت و عرضه البسه و ملزومات حجاب اسلامی می باشد.

اجرای سرود و تواشیح، قرائت قرآن و سخنرانی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

نمایشگاه قرآن و‌عترت شهرستان بجستان، از تاریخ 11 فروردین به مدت یک هفته و هر شب از ساعت20 الی 23 آماده استقبال از علاقمندان خواهد بود.

 

ارسال نظرات