خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال فولاد از مردم خوزستان خواست به او و تیمش کمک کنند تا در ادامه اتفاق ناگواری برای این تیم رقم نخورد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۰۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در یک دیدار دوستانه که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده و بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در ادامه اتفاقات بهتری برای فولاد و مردم خوزستان رقم بخورد.

 او ادامه داد: بازی دوستانه‌ای با نفت داشتیم که دو تیم تعویض‌های زیادی داشتند. ما از نظر تاکتیکی و آمادگی جسمانی دنبال یکسری اهداف بودیم که به آن رسیدیم. مطمئن باشید من و کادر فنی فولاد و نیز تمام عوامل باشگاه و بازیکنان مان وجودمان را می‌گذاریم تا مردم خوزستان خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از این که مردم خوزستان به ما لطف دارند، تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم ۹ بازی دیگر ما را تحمل کنند و حتی اگر ایراد داریم به ما کمک کنند تا خداناکرده اتفاق ناگوار رقم نخورد.

او گفت: تمرینات خیلی خوبی داریم و بیشتر روی مقوله روحی روانی بازیکنان کار کرده‌ایم و خدا را شکر در بازی با نفت بازیکنانم شاداب تر و سرحال تر بودند. از آن‌ها راضی‌ام.

ویسی بیان کرد: کادرفنی نیز نفراتی خبلی خیلی خوبی هستند که می‌توانند به من کمک کنند و اکنون نمی‌توانیم دست به تغییرات بزنیم چون زمان نداریم. آن‌ها شناخت خیلی خوبی از بازیکنان دارند و باید نهایت استفاده را از آن‌ها ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار